Στα πλαίσια του προγράμματος etwinning οι μαθητές των Δ1, Ε1 και Ε2 τμημάτων του σχολείου μας επισκέφτηκαν το περιβαλλοντικό πάρκο του ΚΕΠΕΑ Θέρμης την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου. Περπατήσαμε μέσα στο δάσος, ήρθαν σε επαφή με τα αρώματα που αναδύει η φύση, τα υπέροχα χρώματα του φθινοπώρου και συμμετείχαν σε βιωματικά παιχνίδια. Αποκόμισαν μοναδικές εμπειρίες και γνώσεις. |
![]() |
Περισσότερα: Δ΄ και Ε΄τάξεις στο ΚΕΠΕΑ Θέρμης
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)
Η 28η Οκτωβρίου είναι μέρα μνήμης. Είναι όμως και ημέρα περίσκεψης. Το φείλουμε σ' αυτούς που έδωσαν τη ζωή τους και σε όσους αγωνίστηκαν, για να ζούμε ελεύθεροι.
Οργανώνουμε γιορτή, συμμετέχουμε στην παρέλαση. Χρόνια Πολλά, Πάντα Λεύτεροι!!!!!!!!!!!!
Περισσότερα: Γιορτάζουμε τo ηρωικό "ΟΧΙ"
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)
Ο αθλητισμός είναι η συστηματική σωματική καλλιέργεια που προβλέπει στη δημιουργία ισχυρού σώματος και την καλλιέργεια ηθικών και πνευματικών χαρισμάτων. Από την αρχαιότητα ο αθλητισμός αποτέλεσε μια ενασχόληση που συνδέθηκε με την κίνηση, τη ζωή, την ενεργητικότητα και τη δράση. Από την αρχή συνδέθηκε με τη διάκριση, την πρωτιά και την επιβράβευση. Κάθε χρόνο στα τέλη Σεπτέμβρη, αρχές του Οκτώβρη, αφιερώνεται μια μέρα στο σχολικό Αθλητισμό. Φέτος στη 10η Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, το κοινό σύνθημα ήταν «Η Κίνηση δίνει Ζωή». Συνεργαστήκαμε με το 5ο Λύκειο Σερρών. Οι μαθητές του μας μετέφεραν στο σύνθημα «ΕΥ ΖΗΝ». Το δικό μας σύνθημα ήταν «ΕΥΘΥΝΗ» Τρέχω για το ΕΥ ΖΗΝ- ΕΥθύνη ( στις πλάτες των μεγαλύτερων παιδιών για ένα καλύτερο αύριο για τους μικρούς αυριανούς πολίτες) |
Περισσότερα: 10η Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)It's easy to get started creating your website. Knowing some of the basics will help.
What is a Content Management System?
A content management system is software that allows you to create and manage webpages easily by separating the creation of your content from the mechanics required to present it on the web.
In this site, the content is stored in a database. The look and feel are created by a template. Joomla! brings together the template and your content to create web pages.
Logging in
To login to your site use the user name and password that were created as part of the installation process. Once logged-in you will be able to create and edit articles and modify some settings.
Creating an article
Once you are logged-in, a new menu will be visible. To create a new article, click on the "Submit Article" link on that menu.
The new article interface gives you a lot of options, but all you need to do is add a title and put something in the content area. To make it easy to find, set the state to published.
Template, site settings, and modules
The look and feel of your site is controlled by a template. You can change the site name, background colour, highlights colour and more by editing the template settings. Click the "Template Settings" in the user menu.
The boxes around the main content of the site are called modules. You can modify modules on the current page by moving your cursor to the module and clicking the edit link. Always be sure to save and close any module you edit.
You can change some site settings such as the site name and description by clicking on the "Site Settings" link.
More advanced options for templates, site settings, modules, and more are available in the site administrator.
Site and Administrator
Your site actually has two separate sites. The site (also called the front end) is what visitors to your site will see. The administrator (also called the back end) is only used by people managing your site. You can access the administrator by clicking the "Site Administrator" link on the "User Menu" menu (visible once you login) or by adding /administrator to the end of your domain name. The same user name and password are used for both sites.
Learn more
There is much more to learn about how to use Joomla! to create the website you envision. You can learn much more at the Joomla! documentation site and on the Joomla! forums.
Το Ίδρυμα Λασκαρίδη προκήρυξε τον 2ο Μαθητικό Διαγωνισμό με τίτλο, «Η θάλασσα που θέλω να έχω». Οι καλλιτέχνες μας εν δράσει: Μολύβια, χρώματα, νότες και να η δημιουργία μας. Στις 500 συμετοχές, το σχολείο μας μέσα στα 20 διακριθέντα!!!
Μπράβο!!! στην ομάδα η οποία συνεχίζει τις διακρίσεις!!! Τα παιδιά μας. Των Γ1 και Δ1 τάξεων που έγραψαν το μήνυμα και φιλοτέχνησαν τις εικόνες. Μπράβο!!! στην ομάδα εκπαιδευτικών για την καθοδήγηση. Την κ. Χρύσα Στρίγκα και την κ. Σοφία Τσεσμετζή. Την κυρία Λέττα Αμπατζή για την σύνθεση της μουσικής την καθοδήγηση στην εκμάθηση του τραγουδιού!!!
Καλή συνέχεια και με άλλες Επιτυχίες!!!!
Περισσότερα: Διάκριση: Η θάλασσα που θέλω να έχω
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)
ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Οι τάξεις Α1, Α2, Β1, Β2, Γ΄, Δ1, Δ2 του σχολείου την Πέμπτη 25 Μαΐου συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις για τη διαφορετικότητα, οι οποίες έλαβαν χώρα στην αίθουσα εκδηλώσεων το πρώτο δίωρο καθώς και στην αυλή του σχολείου μας το δεύτερο δίωρο.
Τίτλος δράσεων ‘’ Ένας πολύχρωμος κόσμος, ο κόσμος μας.’’
Γενικός συντονισμός και προγραμματισμός δράσεων: Στρίγκα Χρύσα.
Σκοπός των δράσεων: Να αναγνωρίζουν και να σέβονται τη διαφορετικότητα. Να αντιληφθούν ότι υπάρχει η ανάγκη για έναν κόσμο αποδοχής και αλληλεγγύης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ
1. Προβολή βίντεο ‘’Οι 7 χρωματιστοί ιππότες’’ και ‘’Το χαρούμενο λιβάδι’’ ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές με την βοήθεια των εκπαιδευτικών Στρίγκα Χρύσα, Βασίλη Λεοντή αλλά και της ψυχολόγου του σχολείου μας Αργυρούδη Ανθή.
2. Δραματοποίηση τραγουδιού και μηνύματος από τους μαθητές της Γ΄ τάξης με την καθοδήγηση της θεατρολόγου του σχολείου μας Γκούμλα Μαρίνα
3. Βιωματικό παιχνίδι ενσυναίσθησης από όλους τους μαθητές των τάξεων με την βοήθεια των δασκάλων τους (Πετρόβαλη Αθανασία, Ζεράκη Μαρία, Τσαλή Μάγδα, Δέμονα Χριστίνα, Στρίγκα Χρύσα, Τσεσμετζή Σοφία, Σταρίδη Βάϊου)
4. Παιχνίδια με τα Ολυμπιακά αθλήματα ‘’Ψάξε να βρεις το ταίρι σου’’ Ξυμιτούδη Χρύσα
5. Παιχνίδι. «Σκυταλοδρομία» καλωσορίσματος με την στήριξη του εκπαιδευτικού Τάξης Υποδοχής, Λεντή Βασίλη.
Οι δράσεις συνεχίζονται στις τάξεις των μαθητών/τριών με:
1. Ζωγραφική. Αφίσα.
2. Συνθήματα
Περισσότερα: Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)