Η ανάλυση εργασίας θέσεων σε ένα σχολείο είναι απαραίτητη για διάφορους λόγους, οι οποίοι συμβάλλουν στην αποτελεσματική λειτουργία του εκπαιδευτικού ιδρύματος και στην επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων. Ακολουθούν οι κύριοι λόγοι για τους οποίους η ανάλυση αυτή είναι σημαντική:
Καθορισμός καθηκόντων και ευθυνών: Η ανάλυση εργασίας βοηθά στον σαφή καθορισμό των καθηκόντων και των ευθυνών κάθε θέσης εργασίας στο σχολείο. Αυτό διασφαλίζει ότι όλοι οι εργαζόμενοι γνωρίζουν ακριβώς τι αναμένεται από αυτούς και πώς να συμβάλουν στην αποστολή του σχολείου.
Βελτίωση της αποδοτικότητας: Με την ακριβή περιγραφή των θέσεων εργασίας, το σχολείο μπορεί να εντοπίσει περιττές ή επικαλυπτόμενες δραστηριότητες και να τις εξαλείψει, βελτιώνοντας έτσι την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα.
Επιλογή προσωπικού: Η ανάλυση εργασίας παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες για τη ανάληψη ευθυνών θέσεων, επιτρέποντας την προσέλκυση υποψηφίων. Επίσης, βοηθά στη διαδικασία επιλογής, εξασφαλίζοντας ότι οι υποψήφιοι διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα και δεξιότητες.
Εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού: Με την ανάλυση των θέσεων εργασίας, το σχολείο μπορεί να εντοπίσει τα κενά δεξιοτήτων και να σχεδιάσει προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης για να καλύψει αυτά τα κενά, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα.
Αξιολόγηση απόδοσης: Η ανάλυση εργασίας παρέχει τα κριτήρια για την αξιολόγηση της αποδοτικότητας. Αυτό επιτρέπει μια δίκαιη και αντικειμενική αξιολόγηση, βοηθώντας στην αναγνώριση των ισχυρών και αδύναμων σημείων.
Συμμόρφωση με νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις: Η ανάλυση εργασίας βοηθά το σχολείο να συμμορφώνεται με τις νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις, εξασφαλίζοντας ότι οι περιγραφές θέσεων είναι σύμφωνες με τις ισχύουσες διατάξεις και πρότυπα.
Διαχείριση αλλαγών: Καθώς οι ανάγκες και οι στόχοι του σχολείου μεταβάλλονται, η ανάλυση εργασίας επιτρέπει την ευέλικτη προσαρμογή των ρόλων και των ευθυνών, βοηθώντας στη διαχείριση των αλλαγών με ομαλό και οργανωμένο τρόπο.
Περισσότερα: Περιγραφή Εργασίας
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)Προγραμματισμός δράσεων 2023-2024
Ταυτότητα του Σχολείου.
Το 12/Θέσιο Δημοτικό Σχολείο 15ο Σερρών, βρίσκεται στο κέντρο περίπου του αστικού ιστού των Σερρών και συστεγάζεται με το 21ο δημοτικό σχολείο Σερρών και τα 13ο, 27ο Νηπιαγωγεία Σερρών. Φαίνεται πως χρόνο με το χρόνο η εικόνα του βελτιώνεται σταθερά. Λειτουργεί ως 9/Θέσιο καθώς τα τελευταία χρόνια ο μαθητικός πληθυσμός μειώνεται. Το κτίριο είναι αρκετά παλαιό αλλά οι υποδομές του είναι αρκετά καλές. Διαθέτει πλήρες εργαστήριο ΤΠΕ, αίθουσα Φυσικών επιστημών & Μουσικής, Βιβλιοθήκη, αίθουσα εκδηλώσεων, λυόμενη αίθουσα εστιατόριο Ολοήμερου, μικρό κλειστό γυμναστήριο, αλλά και μικρό αύλειο χώρο. Όλες οι αίθουσες διαθέτουν βιντεοπροβολέα και σύνδεση στο διαδίκτυο ταχύτητας 100mbps. Το μαθητικό δυναμικό φθίνει. Φοιτούν από 145-160 μαθητές ανά σχολικό έτος. Το κοινωνικό-οικονομικό περιβάλλον τους είναι το τυπικό περιβάλλον μιας αστικής περιοχής, χωρίς ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις στο μέσο κοινωνικό οικονομικό επίπεδο. Φιλοξενεί και μαθητές που μένουν στις δομές φιλοξενίας προσφύγων. Έχει δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις για το τρόπο ένταξης των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες με τα ΤΕ, ΤΥ και τη λειτουργία της Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης. Το έμπειρο προσωπικό των ΠΕ70, ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ06, ΠΕ05 είναι σταθερό τα τελευταία χρόνια και οι διαφοροποιήσεις κάθε χρόνο έχουν να κάνουν με το προσωπικό ειδικοτήτων ΠΕ71, ΠΕ86, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ91.01.
Οι μαθητές αξιολογούν θετικά την αλληλεπίδραση και επικοινωνία τόσο μεταξύ τους όσο και με τους εκπαιδευτικούς, γεγονός το οποίο συμβάλλει στην ενεργητική εμπλοκή τους στη μαθησιακή διαδικασία και κατ’ επέκταση στην εφαρμογή του κανονισμού εσωτερικής λειτουργίας. Το κλίμα ανάμεσα στους γονείς και στο σχολείο αποτιμάται ως άριστο, παρόλα αυτά η ενεργός συμμετοχή των γονέων σε δραστηριότητες του σχολείου έχει περιθώρια βελτίωσης. Η παρουσία του σχολείου στην τοπική κοινωνία είναι συνεχής και αλληλεπιδραστική με φορείς. Το σχολείο παρουσιάζει ελλείψεις όμως σε ανθρώπινο δυναμικό (γραμματεία, φύλακα).
Περισσότερα: Προγραμματισμός Εσωτερικής Αξιολόγησης 2024
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)Αποτελέσματα Εσωτερικής Αξιολόγησης 2022-2023
Ταυτότητα του Σχολείου.
Το 12/Θέσιο Δημοτικό Σχολείο 15ο Σερρών, βρίσκεται στο κέντρο περίπου του αστικού ιστού των Σερρών και συστεγάζεται με το 21ο δημοτικό σχολείο Σερρών και τα 13ο, 27ο Νηπιαγωγεία Σερρών. Φαίνεται πως χρόνο με το χρόνο η εικόνα του βελτιώνεται σταθερά. Η πανδημία αποτελεί πλέον παρελθόν. Λειτουργεί ως 9/Θέσιο καθώς τα τελευταία χρόνια ο μαθητικός πληθυσμός μειώνεται. Το κτίριο είναι αρκετά παλαιό αλλά οι υποδομές του είναι αρκετά καλές. Διαθέτει πλήρες εργαστήριο ΤΠΕ, αίθουσα Φυσικών επιστημών & Μουσικής, Βιβλιοθήκη, αίθουσα εκδηλώσεων, λυόμενη αίθουσα εστιατόριο Ολοήμερου, μικρό κλειστό γυμναστήριο, αλλά και μικρό αύλειο χώρο.
Περισσότερα: Αποτελέσματα Εσωτερικής Αξιολόγησης 2023
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)Αποτελέσματα Εσωτερικής Αξιολόγησης 2021-2022
Ταυτότητα του Σχολείου.
Το 12/Θέσιο Δημοτικό Σχολείο 15ο Σερρών, βρίσκεται στο κέντρο περίπου του αστικού ιστού των Σερρών και συστεγάζεται με το 21ο δημοτικό σχολείο Σερρών και τα 13ο, 27ο Νηπιαγωγεία Σερρών. Σε σχέση με το προηγούμενο σχολικό έτος η ταυτότητά του φαίνεται διαφοροποιημένη. Λειτουργεί ως 9/Θέσιο καθώς τα τελευταία χρόνια ο μαθητικός πληθυσμός μειώνεται. Το κτίριο είναι αρκετά παλαιό αλλά οι υποδομές του είναι αρκετά καλές. Διαθέτει πλήρες εργαστήριο ΤΠΕ, αίθουσα Φυσικών επιστημών, Βιβλιοθήκη, αίθουσα εκδηλώσεων, λυόμενη αίθουσα εστιατόριο Ολοήμερου, μικρό κλειστό γυμναστήριο, αλλά και μικρό αύλειο χώρο. Όλες οι αίθουσες διαθέτουν βιντεοπροβολέα και σύνδεση στο διαδίκτυο ταχύτητας 100mbps. Το μαθητικό δυναμικό που φθίνει είναι από 150-160 μαθητές ανά σχολικό έτος. Το κοινωνικό-οικονομικό περιβάλλον τους είναι το τυπικό περιβάλλον μιας αστικής περιοχής, χωρίς ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις στο μέσο κοινωνικό οικονομικό επίπεδο. Φιλοξενεί μαθητές που μένουν στις δομές φιλοξενίας προσφύγων και έχει δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις στους γονείς για το τρόπο ένταξης των μαθητών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων με ΤΕ, ΤΥ και Επιτροπή Διεπιστημονικής Yποστήριξης(αν και για το φετινό σχολικό έτος δεν στελεχώθηκε). Το έμπειρο προσωπικό των ΠΕ70, ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ06, ΠΕ05 είναι σταθερό τα τελευταία χρόνια και οι διαφοροποιήσεις κάθε χρόνο έχουν να κάνουν με το προσωπικό ειδικοτήτων ΠΕ71, ΠΕ86, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ91.01.
Οι μαθητές αξιολογούν θετικά την αλληλεπίδραση και επικοινωνία τόσο μεταξύ τους όσο και με τους εκπαιδευτικούς, γεγονός το οποίο συμβάλλει στην ενεργητική εμπλοκή τους στη μαθησιακή διαδικασία και κατ’ επέκταση στην καλή λειτουργία των σχολικών κανόνων. Το κλίμα ανάμεσα στους γονείς και στο σχολείο αποτιμάται ως άριστο, παρόλα αυτά η ενεργός συμμετοχή των γονέων σε δραστηριότητες του σχολείου μπορεί να βελτιωθεί. Η παρουσία του σχολείου την τοπική κοινωνία είναι συνεχής και αλληλεπιδραστική με φορείς. Το σχολείο παρουσιάζει ελλείψεις όμως σε ανθρώπινο δυναμικό (γραμματεία, φύλακα).
Περισσότερα: Αποτελέσματα Εσωτερικής Αξιολόγησης 2022
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)Προγραμματισμός δράσεων 2021-2022
Ταυτότητα του Σχολείου.
Το 12/Θέσιο Δημοτικό Σχολείο 15ο Σερρών, βρίσκεται στο κέντρο περίπου του αστικού ιστού των Σερρών και συστεγάζεται με το 21ο δημοτικό σχολείο Σερρών και τα 13ο, 27ο Νηπιαγωγεία Σερρών. Σε σχέση με το προηγούμενο σχολικό έτος η ταυτότητά του φαίνεται διαφοροποιημένη. Λειτουργεί ως 9/Θέσιο καθώς τα τελευταία χρόνια ο μαθητικός πληθυσμός μειώνεται. Το κτίριο είναι αρκετά παλαιό αλλά οι υποδομές του είναι αρκετά καλές. Διαθέτει πλήρες εργαστήριο ΤΠΕ, αίθουσα Φυσικών επιστημών, Βιβλιοθήκη, αίθουσα εκδηλώσεων, λυόμενη αίθουσα εστιατόριο Ολοήμερου, μικρό κλειστό γυμναστήριο, αλλά και μικρό αύλειο χώρο. Όλες οι αίθουσες διαθέτουν βιντεοπροβολέα και σύνδεση στο διαδίκτυο ταχύτητας 100mbps. Το μαθητικό δυναμικό που φθίνει είναι από 150-160 μαθητές ανά σχολικό έτος. Το κοινωνικό-οικονομικό περιβάλλον τους είναι το τυπικό περιβάλλον μιας αστικής περιοχής, χωρίς ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις στο μέσο κοινωνικό οικονομικό επίπεδο. Φιλοξενεί μαθητές που μένουν στις δομές φιλοξενίας προσφύγων και έχει δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις στους γονείς για το τρόπο ένταξης των μαθητών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων με ΤΕ, ΤΥ και Επιτροπή Διεπιστημονικής Yποστήριξης(αν και για το φετινό σχολικό έτος δεν στελεχώθηκε). Το έμπειρο προσωπικό των ΠΕ70, ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ06, ΠΕ05 είναι σταθερό τα τελευταία χρόνια και οι διαφοροποιήσεις κάθε χρόνο έχουν να κάνουν με το προσωπικό ειδικοτήτων ΠΕ71, ΠΕ86, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ91.01.
Οι μαθητές αξιολογούν θετικά την αλληλεπίδραση και επικοινωνία τόσο μεταξύ τους όσο και με τους εκπαιδευτικούς, γεγονός το οποίο συμβάλλει στην ενεργητική εμπλοκή τους στη μαθησιακή διαδικασία και κατ’ επέκταση στην καλή λειτουργία των σχολικών κανόνων. Το κλίμα ανάμεσα στους γονείς και στο σχολείο αποτιμάται ως άριστο, παρόλα αυτά η ενεργός συμμετοχή των γονέων σε δραστηριότητες του σχολείου μπορεί να βελτιωθεί. Η παρουσία του σχολείου την τοπική κοινωνία είναι συνεχής και αλληλεπιδραστική με φορείς. Το σχολείο παρουσιάζει ελλείψεις όμως σε ανθρώπινο δυναμικό (γραμματεία, φύλακα).
Περισσότερα: Προγραμματισμός Εσωτερικής Αξιολόγησης 2022
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)