Το Ίδρυμα Λασκαρίδη προκήρυξε τον 2ο Μαθητικό Διαγωνισμό με τίτλο, «Η θάλασσα που θέλω να έχω». Οι καλλιτέχνες μας εν δράσει: Μολύβια, χρώματα, νότες και να η δημιουργία μας. Στις 500 συμετοχές, το σχολείο μας μέσα στα 20 διακριθέντα!!!
Μπράβο!!! στην ομάδα η οποία συνεχίζει τις διακρίσεις!!! Τα παιδιά μας. Των Γ1 και Δ1 τάξεων που έγραψαν το μήνυμα και φιλοτέχνησαν τις εικόνες. Μπράβο!!! στην ομάδα εκπαιδευτικών για την καθοδήγηση. Την κ. Χρύσα Στρίγκα και την κ. Σοφία Τσεσμετζή. Την κυρία Λέττα Αμπατζή για την σύνθεση της μουσικής την καθοδήγηση στην εκμάθηση του τραγουδιού!!!
Καλή συνέχεια και με άλλες Επιτυχίες!!!!
Περισσότερα: Διάκριση: Η θάλασσα που θέλω να έχω
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)Ο 7ος Διεθνής διαγωνισμός του «Συνδέσμου Φίλων Οχυρού Ιστίμπεη», ολοκληρώθηκε. Μπράβο στους μαθητές μας Στέργιο και Δημήτρη για την επιτυχία τους με την κατάληψη της 2ης θέσης στην κατηγορία "Ταινία Μικρού Μήκους".
Περισσότερα: 2η Θέση στον 7ο διαγωνισμό Οχυρών ΡΟΥΠΕΛ
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)
«Υιοθεσία αρχαίων θεάτρων. Μαθητές ξεναγούν μαθητές στα αρχαία θέατρα.»
«Υιοθετούμε» το αρχαίο θέατρο Φιλίππων
Κατά το σχολικό έτος 2021-2022, οι μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης του σχολείου μας, στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο πρόγραμμα «Υιοθεσία αρχαίων θεάτρων. Μαθητές ξεναγούν μαθητές στα αρχαία θέατρα», το οποίο διοργανώνει το σωματείο «Διάζωμα», υιοθέτησαν το αρχαίο θέατρο των Φιλίππων.
Οι μαθητές μελέτησαν τα μέρη ενός αρχαίου θεάτρου, τα είδη των παραστάσεων, τον τρόπο με τον οποίο το αρχαίο θέατρο επηρέασε τη ζωή των ανθρώπων και τη σημασία της πολιτείας και των απλών ανθρώπων στο αρχαίο θέατρο και επίσης γνώρισαν αρχαίους δημιουργούς θεατρικών έργων.
Δράσεις: Δημιουργία εντύπου με την ιστορία του θεάτρου, δημιουργία εντύπου ξενάγησης, πραγματοποίηση παράστασης «Το βασίλειο των πουλιών» του Χρήστου Σάββα διασκευή από τις «Όρνιθες» του Αριστοφάνη, δημιουργία εντύπου για την παράσταση Όρνιθες του Αριστοφάνη, προβολή ντοκιμαντέρ για το χώρο του θεάτρου και την παράσταση, δημιουργία κουίζ και αφίσα της παράστασης. Επίσης από τη θεατρολόγο Μπλάγκου Γεωργία συντονίστρια του προγράμματος δημιουργήθηκαν και 4 ερωτηματολόγια που δούλεψαν οι τέσσερις ομάδες παιδιών με ερωτήσεις σχετικές με το θέατρο και τις παραστάσεις στην αρχαία Ελλάδα. Στη δράση αυτή συνεργάστηκαν η δασκάλα του τμήματος Ζεράκη Μαρία και ο δάσκαλος πληροφορικής Φάνης Δαμάσκος .Δουλέψαμε με 21 μαθητές 10 αγόρια και 11 κορίτσια.
Περισσότερα: Υιοθεσία αρχαίων θεάτρων
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)Περνάμε στο, Εφαρμογή της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Δηλαδή θα αρχίσουν μάθημα μέσω υπολογιστή, τάμπλετ ή κινητού χρησιμοποιώντας κάμερα και μικρόφωνο.
Όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα οι φορητοί υπολογιστές και τάμπλετ συνήθως διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό. Για να μπορέσουν όμως οι μαθητές να συμμετέχουν, αρκεί μόνο να κάνουν κλικ στη διεύθυνση που θα σας στελεί επάνω στο ωρολόγιο πρόγραμμα που διαμορφώνουμε.
Να έχετε υπόψιν πως ο χώρος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έχει δημιουργηθεί από το Υπουργείο Παιδείας.
Συνεπώς είναι ασφαλής. Οι μαθητές/τριες που θα συμμετέχουν μπορούν εάν το θέλετε να μην είναι ορατό το πρόσωπό τους. Απλά κλείνουν μέσα από την εφαρμογή την κάμερα. Είναι προτιμότερο να εισέρχονται από τον φυλλομετρητή(Crome, Mozila, Edge....). Μπορούν να παρακολουθούν το μάθημα, να παίρνουν το λόγο, να γράφουν στην επιφάνεια του ψηφιακού πίνακα σαν να βρίσκονται.......
Περισσότερα: webex Cisco. Ξεκινάμε!!!
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)Η δημιουργία ψηφιακών μαθημάτων βρίσκεται σε εξέλιξη και ήδη οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας έχουν δημιουργήσει ψηφιακά μαθήματα. Για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση οι μαθητές και μαθήτριες πρέπει να χρησιμοποιήσουν το Όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης. Πρέπει να πληκτρολογήσετε στη γραμμή διεύθυνσης του φυλλομετρητή(crome, mozila, edge κλπ) την διεύθυνση της σελίδα των μαθημάτων. Με την επιλογή "Περισσότερα", παρακολουθήστε ένα μικρό βίντεο οδηγιών για την πλατφόρμα e-class.
1η πλατφόρμα: https://eclass.sch.gr/ 2η πλατφόρμα. https://e-me.edu.gr/
Περισσότερα: Πώς γίνεται εγγραφή σε μάθημα
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)
Σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ, "η εξ αποστάσεως διδασκαλία συνιστά το πλέον πρόσφορο εργαλείο για να διατηρήσουν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μας την επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία στις παρούσες, έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας - χωρίς να αποσκοπεί στο να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση".
Η διαδικασία υλοποιείται από κάθε εκπαιδευτικό είτε με σύγχρονες, είτε με ασύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, είτε συνδυαστικά:
Περισσότερα: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)